معلومات عمومي معلومات عمومي .

معلومات عمومي

انواع ارتودنسي دندان

يكي از خدمات درماني رايج در انواع كلينيك هاي دندان پزشكي، ارتودنسي دندان ها مي باشد كه براي اصلاح دندان هاي نامرتب و شكل استخوان فك، استفاده مي شود. به طور متداول ارتودنسي ها داراي دو نوع مختلفي مي باشند كه هر كدام از اين دو مدل نيز داراي انواع مختلفي مي باشند.

ارتودنسي چيست؟

همانطور كه بالا تر نيز اشاره كرديم يكي قديمي تريم و رايج ترين خدمات درماني دندان ها ارتودنسي دندان روش ها و در انواع مختلف مي باشد. ارتودنسي دندان براي اصلاح دندان هاي نامرتب و ناهنجاري هاي فك استفاده مي شود و به كمك ارتودنسي مي توان دندان ها را به جاي اصلي خود انتقال داد و آن ها را مجددا مرتب كرد. اما انواع مدل هاي ارتودنسي با توجه به نطر و تشخيص دندان پزشك قابل اجرا بوده و در افراد مختلف و با توجه به نوع دندان ها و فك هايشان متفاوت مي باشد.

انواع ارتودنسي دندان

- ارتودنسي ثابت

در ارتودنسي ثابت براكت ها روي سطح دندان فيكس مي شوند و شما امكان جا به جايي و خارج كردن بريس را نداريد. در روش ارتودنسي ثابت شما بايد اصول بهداشت دهان و دندان بعد از ارتودنسي را به خوبي رعايت كنيد تا دندان ها در طول دوره درمان تغيير رنگ ندهند و پوسيده نشوند.

- ارتودنسي متحرك

براي رفع مشكلات خفيف در دندان ها از روش ارتودنسي متحرك استفاده مي كنند كه بيشتر در سنين 7 – 9 سال رايج مي باشد. دستگاه ارتودنسي متحرك دندان يك صفحه از جنس پلاستيك با سيم هايي است كه با فشار به دندان ها درست است كه ارتودنسي متحرك دندان قابل جابجايي است و مي توان آن را از دهان خارج كرد.

- ارتودنسي لينگوال (ارتودنسي پشت دندان‌)

ارتودنسي لينگوال يا نامرئي يكي از انواع ارتودنسي است كه  در زمره ي ارتودنسي هاي ثابت قرار مي گيرد و مي تواند مشكلات شديد دنداني، انواع مال اكلوژن ها و تراكم يا فاصله هاي شديد دنداني را بهبود ببخشند.


برچسب: دندان، دندانپزشكي، دندان پزشكي، كلينيك دندانپزشكي، كلينيك دندان پزشكي، كلينيك دندان پزشكي دكتر شيدا، كلينيك دندانپزشكي دكتر شيدا، ارتودنسي، ارتودنسي دندان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۵:۳۱ توسط:shamim موضوع: نظرات (0)

شركت آوا شيمي صبا در چه زمينه اي فعاليت مي كند؟

شايد براي شما نيز جاي سوال و جالب باشد كه انواع مواد اوليه براي ساخت لوازم آرايشي و بهداشتي، دارويي و همچنين برخي از مواد غذايي به چه صورت و در كجا ساخته مي شوند. گفتني است كه شركت آوا شيمي صبا در واقع يكي از توليد كنندگان به نام در حوزه توليد مواد اوليه اين دست از لوازم مي باشد.

در شركت آوا شيمي صبا چه مي گذرد؟

ما در شركت آوا شيمي صبا با بيش از 20 سال تجربه و فعاليت در زمينه توليد مواد اوليه لوازم آرايشي و بهداشتي، دارويي و همچنين مواد غذايي امروزه به يكي از شركت هاي سر شناس و به نام در حوزه تبديل شده ايم و از همان ابتدا زيربنا و شعار خود را پيشبيني همراه با آينده نگري و ارتقاء كيفيت قرار داده ايم، تا بتوانيم بهترين خدمات را به خريداران خود در اين حوزه بدهيم.

در انبار آواشيمي صبا چه كي گذرد؟

شركت توليد كننده مواد اوليه آرايشي و بهداشتي، دارويي و مواد غذايي آواشيمي صبا براي آسودگي در خريد براي كاربران و خريداران خود ، سعي كرده تا تمامي محصولات مورد نياز را براي هميشه در انبار خود به تعداد كافي آماده ارسال داشته باشد تا در زماني كه مشتريان ما خريد خود را انجام دادند ، بلافاصله محصول مورد نظرشان را دريافت نمايند.

آنچه آوا شيمي را از ساير رقباي خود متمايز كرده است

آنچه اين شركت را از ديگر رقبا و فعالان اين حرفه متمايز كرده است، به كارگيري شيوه‌ ها و متد هاي خاصي است كه با خلاقيت و نوآوري متناسب با مقاطع و شرايط متفاوت كاري و زماني كارنامه ‌ي پربار اين شركت توامان شده است تا به جاييك ه امروزه نام آواشيمي صبا هم از سوي مصرف‌كنندگان و واسطه‌ هاي داخلي و هم از جانب طرف ‌هاي خارجي مترادف با مفاهيمي چون اعتماد دو سويه و اطمينان متقابل گرديده‌ است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۷:۴۷ توسط:shamim موضوع: نظرات (0)