معلومات عمومی معلومات عمومی .

معلومات عمومی

بلیچینگ دندان ها معمولا چقدر دوام دارد؟

احتمالا یکی از مواردی که تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی افراد دارد سفیدی دندان ها می باشد که ممکن است برای عده ای از افراد به علت از دست دادن بخشی از این زیبایی به دغدغه تبدیل شده باشد. یکی از روش های زیبایی برای باز گرداندن زیبایی قبلی دندان ها رش بلیچینگ دندان ها می باشد که در انواع دندان پزشکی ها امروزه انجام می شود. امروز در این مقاله سعی داریم بیشتر به مورد دوام بلیچینگ دندان ها بپردازیم.

بلیچینگ دندان چیست؟

در واقع بلیچینگ دندان ها یک روش درمانی و زیبایی برای سفید کردن مجدد دندان های افرادی می باشد که به دلایل مختلفی از جمله ژنتیک و یا مصرف بیش از اندازه نوشیدنی هایی مانند چای و قهوه، استعمال سیگار یا افزایش سن دچار تغییر رنگ شده است. بلیچینگ بدرنگی دندان ها را رفع کرده و دندان هایی سفید و درخشان و همچنین لبخندی زیبا را به فرد هدیه می دهد. از نظر بسیاری از متخصصان، بلیچینگ دندان یکی از کم عارضه ترین و بی خطر ترین روش ها برای سفید کردن دندان ها می باشد. در این روش درمانی با کمک هیدروژن پراکسید رنگ دندان ها بسته به جنس و میزان زردی دو تا سه درجه سفیدتر خواهد شد.

انواع روش های بلیچینگ دندان

د واقع بلیچینگ دندان ها امروزه در دندان پزشکی ها به سه روش، که دو مدل آن در کلینیک های دندان پزشکی صورت میگ یرد که به آن ها آفیس بلیچینگ و بلیچینگ فوری گفته می شود و یک روش که بلیچینگ خانگی نام دارد برای فرد انجام می شود. در روش آفیس بلیچینگ، سفید کردن دندان در چند جلسه نسبت به شرایط دندان ها انجام می شود و در حالت بلیچینگ فوری، خدمات در یک جلسه انجام شده اما طول عمر کمتری در بین 1 تا 3 سال دارد و نیاز به ترمیم مجدد خواهد داشت.

https://giland.ir/blog/%DA%86%D8%AC%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D9%85/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۱:۰۰ توسط:shamim موضوع: نظرات (0)