معلومات عمومی معلومات عمومی .

معلومات عمومی

اطلاعاتی در رابطه با کامپوزیت ونیر

لبخند هر فرد امضای آن شخص می باشد و برخی از افراد به علت نقص های جزئی در دندان های خود ممکن است در شرایطی، از لبخند زدن صرفه نظر کرده و این لذت را از خود سلب کنند. امروزه با پیشرفته علم دندان پزشکی برخی از اقدامات زیبایی بر روی دهان و دندان های فرد انجام می گردد که باعث بازگشت اعتماد به نفس و آن لبخند زیبا می شود. یکی از این اقدامات زیبایی در واقع کامپوزیت دندان می باشد. کامپوزیت دندان و یا به اصطلاح کامپوزیت ونیر، یکی از بهترین روش ها برای بهبود و اصلاح لبخند، می باشد. در این روش، نقص زیبایی دندان توسط ونیر دندان از جنس کامپوزیت پوشانده می شود. در حوزه دندان پزشکی، کامپوزیت یک ماده ی خمیری می باشد که وقتی برای انجام ونییر مورد استفاده قرار می گیرد، توسط قلم مخصوص روی دندان ها قرار گرفته و به آن ها فرم داده می شود و در نهایت با نور دستگاه لایت کیور سخت و سفت می گردد.

کامپوزیت ونیر برای چه دسته از افرادی مناسب می باشد؟

حتما برای شما هم سوال شده است که خدمات درمانی به خصوص کامپوزیت ونیر برای چه دسته از افرادی مناسب می باشد در واقع این روش درمانی برای افرادی که دندان هایشان تیره یا لکه دار است می توانند درمان مناسبی باشد که باعث تغییر رنگ دندان های شود. اما به یاد داشته باشید که روکش کامپوزیت از هر نوع که باشد می تواند دندان ها را سفید کرده و خرابی های جزئی را درمان کند و جایگزینی برای درمان ارتودنسی نیست. زیرا این روش نمی تواند شلوغی، درهم ریختگی، جلو و عقب و دندان های کج را درمان کند. بنابراین، برای نصب روکش، دندان ها باید کاملاً سالم و ردیف باشند.


برچسب: دندان، دندان پزشکی، دندانپزشکی، کلینیک دندان پزشکی، کلینیک دندانپزشکی، ملینیک دندان پزشکی دکتر شیدا، کلینیک دندانپزشکی دکتر شیدا، کامپوزیت دندان، ونیر،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۴:۱۲ توسط:shamim موضوع: نظرات (0)