معلومات عمومی معلومات عمومی .

معلومات عمومی

خرید مواد اولیه تولیدات دارویی

شاید برای خیلی از افراد مواد اولیه ساخت انواع مواد دارویی جالب و سوال برانگیز باشد. یکی از مواد جانبی تولیدات دارویی آویسل و یا به اصطلاح میکروکریستالین سلولز می باشد. به دنبال سرشناس و به نام شدن، بسیاری از شرکت های تولیدی دارو به دنبال مرکزی برای خرید آویسل های با کیفیت و مرغوبی می باشند. شرکت آوا شیمی صبا با بیش از 20 سال تجربه و فعالیت در زمینه ی تولید مواد اولیه آرایشی و بهداشتی، دارویی و در برخی از زمینه های غذایی، آماده ی فروش انواع مواد اولیه از این دست می باشد. از دسته مزیت های خریداری این دسته از محصولات از شرکت آوا شیمی صبا ضمانت اصل بودن کالا، ارسال نمونه محصول برای تمامیه خریداران و همچنین ضمانت کیفیت کالا می باشد.

انواع آویسل ها

میکروکریستالین سلولز یا آویسل در دسته مواد جانبی دارو ها قرار گرفته که یک ماده افزودنی آلفا سلولز خالص و نیمه‌ دپلیمریزه شده است که توسط هیدرولیز اسیدی خمیر چوب ویژه ساخته می ‌شود. این ماده یک پرکننده بایندر و منبع فیبر برای دوزهای خوراکی دارویی و شرکت های مواد غذایی است. و با توجه به مصرف و نیاز خرید آویسل به دسته هایی مانند آویسل ۱۰۱، آویسل ۱۰۲ و آوسیل ۱۱۲ تقسیم شده و شما می توانید در صورت نیاز آن ها را از شرکت آوا شیمی صبا خریداری کنید.

ارزش غذایی آویسل

این ماده به دلیل دارا بودن مقدار بسیار زیادی از ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر ارزش غذایی بالایی داشته و در بین مکمل های دارویی پرطرفدار می باشد.

همچنین قابلیت بالایی برای جذب آب در خود را به میزان بسیار بالایی داشته که به همین دلیل برای افزایش خلوص ترکیبات پودری استفاده می شود.

انواع کاربرد های میکروکریستالین سلولز یا همان آویسل ها

از آویسل ها برای کاربرد های متعددی از جمله انواع صنایع مواد غذایی، نوشیدنی، داروسازی و محصولات آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۱۲:۵۲ توسط:shamim موضوع: نظرات (0)