معلومات عمومی معلومات عمومی .

معلومات عمومی

مراقبت های لازمه برای پس از کشیدن دندان ها

یکی از روش های قدیمی و متداول برای درمان انواع مشکلات دندان ها کشیدن آن ها می باشد؛ اما به طبع امروزه دندان پزشکان روش های متعددی برای درمان های دهان و دندان اختراع کرده و از آن ها بهره برده اند.

به چه علت دندان پزشکان به کشیدن دندان ها توصیه می کنند؟

درست است که این روش قدیمی در دندان پزشکی ها یک از متداول ترین خدمات انواع کلینیک های دندان پزشکی و البته دندان پزشکان می باشد، اما اگر دندان های شما به مراحلی مانند ضربه به دندان، پوسیدگی جدی دندان ها، انواع عفونت ها، از بین رفتن قسمتی از دندان ها و در مواردی که دندان پزشک دیگر کاری برای دندان ها نمی تواند انجام دهد، اقدام به کشیدن دندان ها می کنند.

آیا کشیدن دندان مزایایی هم دارد؟

به طبع دندان هایی که اسیب های جدی دیده و امکان درمان آن ها وجود نداشته، آسیب هایی مانند عفونت های شدید و همچنین پوسیدگی های زیاد همچنین مشکلات دندان هایی که منجر به عفونت لثه ی فرد شده باشد لازم است اقدام به کشیدن دندان کنید؛ چرا که با انجام عمل با کشیدن دندان ها و البته انجام مراقبت های بعد از آن تمامی مشکلات شما برطرف شده و دیگر احساس درد و عفونت و یا سایر موارد را نخواهید داشت و از طرفی نیز کشیدن دندان نسبت به سایر درمان ها هزینه کمتری داشته و عموماً در یک جلسه به پایان می رسد.

مراقبت هایی که پس از کشیدن دندان ها باید رعایت کنید

پس از کشیدن دندان ها، حتماً داروهای تجویزی دندان پزشک را با دقت مصرف کنید و در ساعات اولیه، از دست زدن، زبان زدن، مکیدن آب دهان و تحریک محل دندان کشیده شده جداً خودداری کنید تا لثه به طور طبیعی در جای خود شروع به ترمیم کند و تا 24 ساعت اولیه از مایعات سرد و غذاهای نرم استفاده نمایید تا محل دندان به خوبی شروع به ترمیم کند.


برچسب: دندان، دندانپزشکی، دندان پزشکی، کلینیک دندان پزشکی، کلینیک دندانپزشکی، کلینیک دندانپزشکی دکتر شیدا، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا، کشیدن دندان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۵۶:۱۹ توسط:shamim موضوع: نظرات (0)