معلومات عمومی معلومات عمومی .

معلومات عمومی

کاربرد کلسیم کربنات در مواد جانبی دارویی

برای بسیاری از افراد مواد اولیه برای ساخت انواع دارو ها سوال برانگیز و جالب می باشد از طرفی برای سایر افراد نیز خریداریه این دسته از مواد اولیه که از مرغوبیت و کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد، مهم بوده و به دنبال مراکز تولید کننده ی این دسته از مواد می باشند. آوا شیمی صبا، نامی آشنا با بیش از چند دهه فعالیت در زمینه ی تولید انواع مواد اولیه آرایشی و بهداشتی، دارویی و صنایع غذایی می باشد یکی از مواد اولیه ای که می توانید در آوا شیمی صبا با مناسب ترین قیمت و کیفیت بالا خریداری کنید، کلسیم کربنات می باشد که در ادامه به معرفی و کاربرد آن خواهیم پرداخت.

درباره کلسیم کربنات

پودر کلسیم کربنات به عنوان یکی از ماده های جانبی برای تولید انواع دارو ها می باشد که در دو نوع سبک و سنگین در اختیار خریداران و مصرف کنندگان قرار گرفته و عموما برای رقیق سازی نیز استفاده می گردد.

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم خرید کلسیم کربنات سنگین به عنوان یکی از رقیق کننده های دوز جامد مکمل های دارویی مورد استفاده می گیرد. این ماده یک ترکیب شیمیایی با فرمول CaCO3 است. خرید این پودر در مصارف دارویی و پزشکی بسیار رایج است که در سنگ ها به عنوان کانی های کلسیت و آراگونیت نیز یافت می شود همچنین این ماده یکی از  جزء های اصلی پوسته تخم مرغ، پوسته حلزون، صدف دریایی و مروارید می باشد.

از پودر و ماده ی کلسیم کربنات سبک نیز برای محصولات صنعتی عمومی استفاده می شود. این ماده از خلوص بالایی برخوردار است چرا که کلسیم کربنات رسوبی بوده و به روش ترکیب دی اکسید کربن تولید می شود و اندازه ذرات ریز است. این کریستالی است که دارای یک نوع کلسیت دوکی شکل است که اندازه ذرات اولیه آن ۳ میکرومتر است.


برچسب: کلسیم کربنات، انواع کلسیم کربنات، خرید کلسیم کربنات، خرید انواع کلسیم کربنات، آوا شیمی صبا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دی ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۶:۲۵ توسط:shamim موضوع: نظرات (0)