معلومات عمومی معلومات عمومی .

معلومات عمومی

انواع کاربرد های پلی سوربات

ماده ی پلی سوربات ترکیبی شیمیایی با نام توئین می باشد که بیشتر با این نام در بازار شناخته شده است. در واقع پلی سوربات ها یک امولسیفایر و افزودنی غذایی هستند که از واکنش اسید چرب سوربیتان با اکسید اتیلن به دست می آیند. پلی سوربات ها دارای انواع مختلفی و طیف وسیعی از جمله پلی سوربات های 20 – 60 و 80 می باشد. از هر نوع پلی سوربات برای کمک به طولانی تر شدن عمر کفید انواع مواد غذایی پخته شده، بهبود رنگ در صنعت رنگ سازی و همچنین باهث افزایش حجم در انواع دسر ها می شود.

انواع پلی سوربات ها

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم انواع مختلفی از پلی سوربات ها در بازار موجود می باشند که هر کدام دارای کاربرد های متنوعی می باشند و به طور کلی به 4 گروه زیر تقسیم می شوند:

· Polysorbate 20 (پلی اکسی اتیلن (۲۰) سوربیتان مونولورات)

· Polysorbate 40 (پلی اکسی اتیلن (20) سوربیتان مونوپالمیتات)

· Polysorbate 60 (پلی اکسی اتیلن (۲۰) سوربیتان مونو استئارات)

· Polysorbate 80 (پلی اکسی اتیلن (۲۰) سوربیتان مونولئات)

انواع کاربرد های پلی سوربات در صنایع مختلف

· صنایع آرایشی و بهداشتی

حل کننده پلی سوربات 20، به عنوان اصلاح کننده ویسکوزیته، عامل مرطوب کننده و همگن کننده استفاده می شود. این محصول برای مخلوط کردن روغن های عطری با محصولات آرایشی بر پایه آب، مانند شامپو بچه، کرم پودر ها، اسپری های بدن، لوسیون ها، کرم های صورت، ریمل، رژ لب، کرم بچه، ضد آفتاب و انواع دستمال های مرطوب مصرف می شود.

· صنایع غذایی

KEPS 20 به عنوان عامل مرطوب کننده و طعم دهنده در بستنی های یخی (ice drop) و ایجاد کننده طعم نعناع در محصولات غذایی استفاده می شود.

شرکت آوا شیمی صبا

شاید یکی از سخت ترین کار ها برای تولیدی صنعت هام نام برده شده خریداری مواد اولیه برای محصولات خود باشد که از کیفیت بالایی برخوردار باشند و از طرفی دارای اصالت باشند. مجموعه آوا شیمی صبا با چند دهه فعالیت در زمینه تولیدات مواد اولیه انواع مواد غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی می باشد. از مزیت های استفاده از خدمات آوا شیمی صبا، ضمانت اصالت کالا، ارسال نمونه برای خریداران و همچنین ضمانت کیفیت کالا می باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۲:۱۶ توسط:shamim موضوع: نظرات (0)