معلومات عمومي معلومات عمومي .

معلومات عمومي

ما لبخندي زيبا را به شما هديه خواهيم داد

احتمالا يكي از كار هاي سخت، پيدا كردن كلينيكي معتبر و با بهترين و با كيفيت ترين خدمات مي باشد. يكي از كلينيك هاي معتبر در زمينه دهان و دندان و با بيش از يك دهه تجربه و فعاليت در اين زمينه، كلينيك دندان پزشكي دكتر شيدا، با دارا بودن دو شعبه فعال در شما تهران واقع در نياوران و همچنين در جنوب تهران واقع در اسلامشهر، آماده ي ارائه بهترين خدمات درماني و زيبايي در زمينه ي دهان و دهان مي باشد همچنين از مزيت هاي مراجعه به كلينيك دندان پزشكي دكتر شيدا، ارائه ي خدمات مشاوره رايگان براي تمامي درمان هاي تخصصي دندان پزشكي، درمان هاي عمومي دندان پزشكي، جراحي هاي لثه و ريشه  دندان پزشكي كودكان و ساير خدمات مي باشد؛ همچنين گفتني است اين خدمات در هر دو شعبه ي ما واقع در تهران و همچنين كلنيك دندان پزشكي اسلامشهر، ارائه داده مي شود و هيچ تفاوتي بين خدمات ما وجود نخواهد داشت.

درباره دكتر شيدا و فعاليت هاي وي

دكتر دندان پزشك شيدا بياباني، كه مؤسس و تاسيس كننده كلينيك دندان پزشكي دكتر شيدا مي باشد، با تمام تلاش خود در طول اين يك دهه فعاليت، در زمينه ي دهان و دندان و با گردهم آوردن دندان پزشكان متخصص در امر زيبايي، جراحي و همچنين عمومي را گرد هم آورده و اين كلينيك را تأسيس كرده است. تماميه دندان پزشكان حاضر در مجوعه ي ما، داراي تحصيلات عاليه در زمينه مرتبط با دندان پزشكي از دانشگاه هاي معتبر داخلي و خارجي بوده و همچنين كاملا آماده ي ارائه تمامي خدمات دندان پزشكي به هموطنان گرامي مي باشند.

مزيت هاي استفاده از خدمات درماني و زيبايي كلينيك دندان پزشكي دكتر شيدا

- ضمانت تمام خدمات ارائه شده

- نوبت دهي بسيار دقيق و با كمترين اتلاف وقت

- مشاوره و معاينه هاي كاملا رايگان به همراه تعيين وقت قبلي

- بهترين قيمت براي تماميه خدمات درماني و زيبايي دندان پزشكي در تهران

- محيطي بسيار آرام و مجهز به دقيق ترين دستگاه ها


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۰:۴۴ توسط:shamim موضوع: نظرات (0)

بليچينگ دندان ها معمولا چقدر دوام دارد؟

احتمالا يكي از مواردي كه تاثير بسيار زيادي بر زيبايي افراد دارد سفيدي دندان ها مي باشد كه ممكن است براي عده اي از افراد به علت از دست دادن بخشي از اين زيبايي به دغدغه تبديل شده باشد. يكي از روش هاي زيبايي براي باز گرداندن زيبايي قبلي دندان ها رش بليچينگ دندان ها مي باشد كه در انواع دندان پزشكي ها امروزه انجام مي شود. امروز در اين مقاله سعي داريم بيشتر به مورد دوام بليچينگ دندان ها بپردازيم.

بليچينگ دندان چيست؟

در واقع بليچينگ دندان ها يك روش درماني و زيبايي براي سفيد كردن مجدد دندان هاي افرادي مي باشد كه به دلايل مختلفي از جمله ژنتيك و يا مصرف بيش از اندازه نوشيدني هايي مانند چاي و قهوه، استعمال سيگار يا افزايش سن دچار تغيير رنگ شده است. بليچينگ بدرنگي دندان ها را رفع كرده و دندان هايي سفيد و درخشان و همچنين لبخندي زيبا را به فرد هديه مي دهد. از نظر بسياري از متخصصان، بليچينگ دندان يكي از كم عارضه ترين و بي خطر ترين روش ها براي سفيد كردن دندان ها مي باشد. در اين روش درماني با كمك هيدروژن پراكسيد رنگ دندان ها بسته به جنس و ميزان زردي دو تا سه درجه سفيدتر خواهد شد.

انواع روش هاي بليچينگ دندان

د واقع بليچينگ دندان ها امروزه در دندان پزشكي ها به سه روش، كه دو مدل آن در كلينيك هاي دندان پزشكي صورت ميگ يرد كه به آن ها آفيس بليچينگ و بليچينگ فوري گفته مي شود و يك روش كه بليچينگ خانگي نام دارد براي فرد انجام مي شود. در روش آفيس بليچينگ، سفيد كردن دندان در چند جلسه نسبت به شرايط دندان ها انجام مي شود و در حالت بليچينگ فوري، خدمات در يك جلسه انجام شده اما طول عمر كمتري در بين 1 تا 3 سال دارد و نياز به ترميم مجدد خواهد داشت.

https://giland.ir/blog/%DA%86%D8%AC%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D9%85/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۱:۰۰ توسط:shamim موضوع: نظرات (0)

شركت آوا شيمي صبا در چه زمينه اي فعاليت مي كند؟

شايد براي شما نيز جاي سوال و جالب باشد كه انواع مواد اوليه براي ساخت لوازم آرايشي و بهداشتي، دارويي و همچنين برخي از مواد غذايي به چه صورت و در كجا ساخته مي شوند. گفتني است كه شركت آواشيمي در واقع يكي از توليد كنندگان به نام در حوزه توليد مواد اوليه اين دست از لوازم مي باشد.

در شركت آوا شيمي صبا چه مي گذرد؟

ما در شركت آوا شيمي صبا با بيش از 20 سال تجربه و فعاليت در زمينه توليد مواد اوليه لوازم آرايشي و بهداشتي، دارويي و همچنين مواد غذايي امروزه به يكي از شركت هاي سر شناس و به نام در حوزه تبديل شده ايم و از همان ابتدا زيربنا و شعار خود را پيشبيني همراه با آينده نگري و ارتقاء كيفيت قرار داده ايم، تا بتوانيم بهترين خدمات را به خريداران خود در اين حوزه بدهيم.

در انبار آواشيمي صبا چه كي گذرد؟

شركت توليد كننده مواد اوليه آرايشي و بهداشتي، دارويي و مواد غذايي آواشيمي براي آسودگي در خريد براي كاربران و خريداران خود ، سعي كرده تا تمامي محصولات مورد نياز را براي هميشه در انبار خود به تعداد كافي آماده ارسال داشته باشد تا در زماني كه مشتريان ما خريد خود را انجام دادند ، بلافاصله محصول مورد نظرشان را دريافت نمايند.

آنچه آوا شيمي را از ساير رقباي خود متمايز كرده است

آنچه اين شركت را از ديگر رقبا و فعالان اين حرفه متمايز كرده است، به كارگيري شيوه‌ ها و متد هاي خاصي است كه با خلاقيت و نوآوري متناسب با مقاطع و شرايط متفاوت كاري و زماني كارنامه ‌ي پربار اين شركت توامان شده است تا به جاييك ه امروزه نام آواشيمي صبا هم از سوي مصرف‌كنندگان و واسطه‌ هاي داخلي و هم از جانب طرف ‌هاي خارجي مترادف با مفاهيمي چون اعتماد دو سويه و اطمينان متقابل گرديده‌ است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۷:۰۸ توسط:shamim موضوع: نظرات (0)

انواع كاربرد آويسل در صنايع متعدد

آويسل يكي از ماده عاي كمكي، ضد كپك، ماده ضد انقباض، توسعه دهنده و يكي از عوامل فشرده سازي و تراكم سازي در صنعت غذا و دارو مي باشد. منبع توليدي اين ماده، خمير چوب بوده كه فراوان ترين و البته تجديد پذيرترين ماده ي خام طبيعي مي باشد. ميكروكريستالين سلولز از سلولز مشتق شده و به رنگ سفيد، بدون بو و بدون مزه است. آويسل در بيشتر حلال هاي آلي، آب و همچنين اسيد هاي رقيق شده، قابل انحلال نبوده و البته در هيدروكسيد سديم نيز اصلا قابل حل نمي باشد. اين ماده بي اثر و از نظر شيميايي غيرفعال است. از آويسل به عنوان ماده حجيم كننده، لغزنده، تجزيه كننده، چسبنده و يك سوسپانسيون كمكي استفاده مي شود.

به طور كبي ماده ي آويسل نامي تجاري براي سلولز ميكرو كريستالي است كه تا حدي با اسيد هيدروليز شده و به پودر ريز تبديل شده است و همچنين به عنوان جايگزين چربي مورد استفاده قرار گرفته مي شود، اين ماده در آب پخش مي شود و خاصيت صمغ زدايي دارد. براي تهيه غذا هاي روغني مانند پنير و كره بادام زميني و همچنين در شربت ها و عسل و سس ها استفاده مي شود.

فوايد آويسل چيست؟

ماده ي آويسل به دليل دارا بودن ساختار ريز بلورين، سطح طبيعي زياد، با قدرت تخلخل و قدرت نگهداري رطوبت به طور طبيعي را در خود دارا مي باشد. با خريد آويسل به دليل داشتن ويژگي اتصال و انسجام عالي، اغلب به ‌عنوان بهترين ابزار اكستروژن در بازار استفاده مي گردد. پودر و ماده ي آويسل مي ‌تواند يك سطح متراكم و صاف ايجاد كرده كه كاملاً غير قابل شكنندگي نيز مي باشد. ماده ي آويسل قابليت فشرده سازي با تغيير شكل را دارا مي باشد كه پيوند هاي هيدروژني مستحكم و قدرتمندي را ايجاد مي ‌كند. سلولز ميكرو كريستالي يا همان ماده ي آويسل در فرم و شكل ‌هاي دوز جامد، در همه موارد از كپسول‌ هاي سخت ژلاتين گرفته شده تا قرص‌ هاي قابل پخش مورد استفاده قرار مي گيرد. آويسل يكي از پركننده‌ هاي نادري مي باشد كه محلول در آب نيست؛ ولي آب ‌دوست مي باشد، بنابراين براي روش ‌هاي دانه ‌بندي مرطوب مناسب و مورد استفاده قرار گرفته مي شود.


برچسب: آواشيمي صبا، آواشيمي صبا، آويسل، خريد آويسل،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۵:۰۲ توسط:shamim موضوع: نظرات (0)

كلينيك دندان پزشكي تخصصي در نياوران

براي درمان هاي مربوط به دهان و دندان بسيار مهم مي باشد كه كلينيكي تخصصي و البته با كيفيت پيدا كنيم، تا در نهايت از خدماتي كه دريافت مي كنيم رضايت كامل را داشته باشيم. شايد يكي از سخت ترين كار ها نيز براي يافتن كلينيكي كه بتوان به طور كامل به خدمات آن ها اعتماد داشت و در كنار آن هزينه ي مناسب نيز داشته باشد در تهران كمي سخت باشد در اين مقاله كمك مي كنيم با يكي از كلينيك هاي با كيفيت در نياوران آشنايي پيدا كنيد.

به زندگي لبخندي دوباره بزنيد ...

كلينيك دندان پزشكي دكتر شيدا بياباني با داشتن چند دهه فعاليت و تجربه در زمينه هاي زيبايي و درماني مربوط به دهان و دندان امروزه با دارا بودن دو شعبه واقع در نياوران و همچنين اسلامشهر آماده ي ارائه ي تماميه خدمات زيبايي و درماني و همچنين ارائه ي مشاوره هاي رايگان مي باشد تا مراجعه كنندگان از دريافت خدمات خود اطمينان و رضايت كامل را داشته باشند. تماميه خدمات و مشاوره ها در هر دو كلينيك دندان پزشكي نياوران و همچنين اسلامشهر به صورت يكسان انجام مي شود.

خدمات تخصصي كلينيك دندان پزشكي دكتر شيدا

كلينيك دندان پزشكي دكتر شيدا با دارا بودن كادري مجرب و متخصص در امور زيبايي و تخصصي دندان پزشكي، با ارائه ي وقت قبلي به درخواست كنندگان خود، آماده ارائه كليه امور تخصصي دندان پزشكي و زيبايي دندان از جمله ايمپلنت، كامپوزيت دندان، ارتودنسي دندان، طراحي لبخند (ليفت لثه)، پروتز و روكش ثابت، سفيد كردن دندان و ساير خدمات مي باشد.

خدمات عمومي كلينيك دندان پزشكي دكتر شيدا

در هر دو شعبه ي كلينيك دندان پزشكي دكتر شيدا شما مي توانيد با دريافت نوبت قبلي از طريق تماس با كلينيك و يا واتساپ براي خدمات عمومي دندان پزشكي مانند ترميم دندان، كشيدن دندان، جراحي دندان عقل و يا مشاوره براي درمان دردهاي موضعي لثه و ساير موارد مراجعه كرده و به درمان مشكلات دندان و لثه خود بپردازيد.

منبع: https://entrance-exam.net/forum/members/nettiefloyd1.html


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۳:۵۴ توسط:shamim موضوع: نظرات (0)

مزايا و استفاده از سديم استارچ گليكولات در صنايع مختلف

ماده ي گليكولات استارچ در واقع سديم نمك سديم كربوكسي متيل اتر مي باشد كه منشأ اصلي برنج، سيب زميني، گندم و يا ذرت است. اين پودر از دسته پودر هاي جريان دهنده سفيد، بي مزه، بي بو و همچنين نسبتاً آزاد مي باشد. سديم استارچ گليكولات به عنوان ماده انحلال درجه دارويي براي قرص ها و كپسول ها مورد استفاده قرار مي گيرد. به سرعت در آب قابل جذب مي باشد، در نتيجه تورم ايجاد مي كند كه منجر به تجزيه سريع قرص ها و گرانول ها مي شود. از اين ماده به عنوان ضدعفوني كننده، عامل تعليق و به عنوان عامل ژل زني استفاده مي شود.

انواع كاربرد هاي سديم استارچ گليكولات

- استفاده به عنوان ضدعفوني كننده سريع كه در صورت تماس با آب، انواع دارو ها بلافاصله آزاد مي شوند.

- مي استفاده در يك فرآيند فشرده سازي مستقيم يا دانه بندي.

- استفاده به عنوان وسيله حامل معلق.

- استفاده به عنوان يك ماده تقويت كننده انحلال.

- استفاده به عنوان تثبيت كننده مواد غذايي و به عنوان يك ماده ضد پيري براي نان و در توليد بستني.

- اين ماده مي تواند به عنوان يك جز براي فرآيندهاي توليد در دارو، مواد غذايي، منسوجات، كاغذ و چسب استفاده گردد.

شركت آوا شيمي صبا

شايد يكي از سخت ترين كار ها براي توليدي صنعت هام نام برده شده خريداري مواد اوليه براي محصولات از جمله خريد سديم استارچ گليكولات باشد كه از كيفيت بالايي برخوردار باشند و از طرفي داراي اصالت باشند. مجموعه آوا شيمي صبا با چند دهه فعاليت در زمينه توليدات مواد اوليه انواع مواد غذايي، دارويي، آرايشي و بهداشتي مي باشد. از مزيت هاي استفاده از خدمات آوا شيمي صبا، ضمانت اصالت كالا، ارسال نمونه براي خريداران و همچنين ضمانت كيفيت كالا مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۷:۴۴ توسط:shamim موضوع: نظرات (0)

انواع كاربرد هاي پلي سوربات

ماده ي پلي سوربات تركيبي شيميايي با نام توئين مي باشد كه بيشتر با اين نام در بازار شناخته شده است. در واقع پلي سوربات ها يك امولسيفاير و افزودني غذايي هستند كه از واكنش اسيد چرب سوربيتان با اكسيد اتيلن به دست مي آيند. پلي سوربات ها داراي انواع مختلفي و طيف وسيعي از جمله پلي سوربات هاي 20 – 60 و 80 مي باشد. از هر نوع پلي سوربات براي كمك به طولاني تر شدن عمر كفيد انواع مواد غذايي پخته شده، بهبود رنگ در صنعت رنگ سازي و همچنين باهث افزايش حجم در انواع دسر ها مي شود.

انواع پلي سوربات ها

همانطور كه بالاتر نيز اشاره كرديم انواع مختلفي از پلي سوربات ها در بازار موجود مي باشند كه هر كدام داراي كاربرد هاي متنوعي مي باشند و به طور كلي به 4 گروه زير تقسيم مي شوند:

· Polysorbate 20 (پلي اكسي اتيلن (۲۰) سوربيتان مونولورات)

· Polysorbate 40 (پلي اكسي اتيلن (20) سوربيتان مونوپالميتات)

· Polysorbate 60 (پلي اكسي اتيلن (۲۰) سوربيتان مونو استئارات)

· Polysorbate 80 (پلي اكسي اتيلن (۲۰) سوربيتان مونولئات)

انواع كاربرد هاي پلي سوربات در صنايع مختلف

· صنايع آرايشي و بهداشتي

حل كننده پلي سوربات 20، به عنوان اصلاح كننده ويسكوزيته، عامل مرطوب كننده و همگن كننده استفاده مي شود. اين محصول براي مخلوط كردن روغن هاي عطري با محصولات آرايشي بر پايه آب، مانند شامپو بچه، كرم پودر ها، اسپري هاي بدن، لوسيون ها، كرم هاي صورت، ريمل، رژ لب، كرم بچه، ضد آفتاب و انواع دستمال هاي مرطوب مصرف مي شود.

· صنايع غذايي

KEPS 20 به عنوان عامل مرطوب كننده و طعم دهنده در بستني هاي يخي (ice drop) و ايجاد كننده طعم نعناع در محصولات غذايي استفاده مي شود.

شركت آوا شيمي صبا

شايد يكي از سخت ترين كار ها براي توليدي صنعت هام نام برده شده خريداري مواد اوليه براي محصولات خود باشد كه از كيفيت بالايي برخوردار باشند و از طرفي داراي اصالت باشند. مجموعه آوا شيمي صبا با چند دهه فعاليت در زمينه توليدات مواد اوليه انواع مواد غذايي، دارويي، آرايشي و بهداشتي مي باشد. از مزيت هاي استفاده از خدمات آوا شيمي صبا، ضمانت اصالت كالا، ارسال نمونه براي خريداران و همچنين ضمانت كيفيت كالا مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۲:۱۶ توسط:shamim موضوع: نظرات (0)

انواع مواد اوليه براي ساخت دارو هاي مختلف

معمولا براي ساخت و توليد انواع دارو هاي موجود در بازار كنوني، از مواد اوليه متعددي بهره برده مي باشد كه يمي از نرم ترين مواد آن تالك دارويي مي باشد؛ همچنين اين ماده يكي از پر كاربرد ترين پودر ها در صنعت داروسازي بوده و كاربرد هاي بسياري دارا مي باشد. ماده ي تالك دارويي به عنوان يك از پودر هايي مورد مصرف قرار مي گيرد كه رطوبت را به خوبي جذب و به باعث كاهش اصطحكاك مي شود همچنين در صنعت لوازم آرايشي نيز مي توان گفت سبب جل.گيري بسيار زيادي از خشكي پوست مي گردد. اين ماده به نام هاي ديگري مانند هيدرژي منيزيم سيليكات  (Mg3H2 (SiO3) 4 پودر تالك، تالك آرايشي، تالك فرانسوي، تكساس تالك، تالك ورمونت، تالك ترموليتي، تالك استاتيت، تالك فاقد ترموليت، منيزيم تالك سيليكات، تالك، گچ فرانسوي، سنگ صابون، استاتيت نيز شناخته مي گردد.

كاربرد تالك دارويي در صنايع مختلف

استفاده و خريد تالك دارويي براي مصرف در انواع صنايع از جمله صنعت داروسازي، رنگ سازي، آرايشي و بهداشتي كاربرد دارد مثلا اين ماده در رنگ سازي در رنگ ها باعث گسترش رنگ و يكي از افزودني هاي فلزي مي باشد؛ همچنين در صنعت آرايشي و بهداشتي در محصولات مراقبتي پوست در صابون ها و انواع شوينده هاي صورت و همچنين بدن مورد استفاده قرار مي گيرد.

شركت آوا شيمي صبا

شايد يكي از سخت ترين كار ها براي توليدي صنعت هام نام برده شده خريداري مواد اوليه براي محصولات خود باشد كه از كيفيت بالايي برخوردار باشند و از طرفي داراي اصالت باشند. مجموعه آوا شيمي صبا با چند دهه فعاليت در زمينه توليدات مواد اوليه انواع مواد غذايي، دارويي، آرايشي و بهداشتي مي باشد. از مزيت هاي استفاده از خدمات آوا شيمي صبا، ضمانت اصالت كالا، ارسال نمونه براي خريداران و همچنين ضمانت كيفيت كالا مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۷:۲۲ توسط:shamim موضوع: نظرات (0)

مراقبت هاي لازم براي بعد از كشيدن دندان ها

كشيدن دندان ها زماني اتفاق ميوفتد كه قابليت ترميم و يا اصلاح و جايگزيني براي آن ها وجود ندارد يعني در شرايطي كه فرد دچار شكستگي و يا پوسيدگي دندان ها شود دندان پزشك قادر به پر كردن و يا روكش دندان مي شود اما كشيدن دندان آخرين اقدامي است كه دندان پزشك ها به سراغ آن مي روند و در اين صورت تنها روشي مي باشد كه يك دندان پزشك براي كاهش درد شما مي تواند انجام دهد.

از دسته دلايلي كه دندانپزشكان مجبور به كشيدن دندان ها مي شوند عبارتند از: پوسيدگي دندان يا عفونت جدي، آسيب يا، جراحت به دندان ها، شلوغي دندان ‌ها، انواع بيماري هاي لثه و دندان پوسيده و ساير عوارض مي باشد.

انواع روش هاي كشيدن دندان ها

- كشيدن معمولي

- كشيدن با جراحي

- ليزر

روش ها مراقبت و نگهداري از دهان و دندان پس از كشيدن دندان ها

چند دقيقه بعد از فرآيند كشيدن دندان ها ممكن است لثه ي شما دچار خونريزي شود. براي برخي از افراد كه داراي لثه هاي حساسي مي باشند، براي اين دسته از افراد مسكن ها و دهانشويه ضد باكتري تجويز مي شود. برخي از آنتي بيوتيك ‌ها نيز براي كاهش احتمال ابتلا به عفونت به افراد پيشنهاد مي شوند. از مزيت هاي كشيدن دندان معمولا ديگر نيازي به مراجعه ي پزشك نداريد. اما اگر تحت فرآيند پيچيده ‌اي قرار گرفته ‌ايد، ممكن است به شما يك تاريخ مراجعه بعدي داده شود. در طول اين وقت ملاقات، دندانپزشك يا جرا‌تان روند بهبودي مناسب شما را بررسي خواهد كرد.


برچسب: دندان، دندانپزشكي، دندان پزشكي، كلينيك دندانپزشكي، كلينيك دندان پزشكي، كلينيك دندان پزشكي دكتر شيدا، كلينيك دندانپزشكي دكتر شيدا، كشيدن دندان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۱:۱۴ توسط:shamim موضوع: نظرات (0)

تفاوت ليفت لثه با جراحي لثه

از همين ابتدا خيالتان را راحت كنيم و بگوييم كه ليفت و يا جراحي لثه، هيچ تفاوتي با يكديگر نداشته و يكي مي باشند به طور كلي يكي از جراحي هاي رايج در دندان پزشكي ها براي اصلاح طرح لبخند و همچنين اصلاح شكل و ابعاد لثه ها، ليفت لثه مي باشد. در جراحي هاي ليفت لثه دندان پزشك و متخصص به كمك ليزر و يا چاقوي جراحي بافت اضافي لثه را بر داشته و خط لثه را صاف و همتراز مي كند و سپس براي جلوگيري از خونريزي و يا نگه داشتن بافت ها در جاي خود، آن ها را بخيه مي زند. به طور كلي فرآيند ليفت لثه در يك جلسه، به اتمام مي رسد.

انجام جراحي ليفت لثه براي چه افرادي مناسب مي باشد؟

همانطور كه بالاتر نيز اشاره كرديم فرآيند انجام جراحي ليفت لثه باعث بهبود نسبت لثه ها به دندان مي‌ گردد و در نتيجه لبخند را زيبا تر و جذاب تر خواهد كرد.

افرادي كه داراي بافت لثه يا خط لثه بلند مي باشند، بيشتر افرادي هستند كه براي انجام جراحي ليفت لثه نتيجه ي مطلوبي دريافت خواهند كرد، البته انجام عمل ليفت لثه براي افرادي انجام مي شود كه سيگاري نب.ده و از لثه هاي سالمي برخوردار باشند همچنين بهداشت دهان و دندان هاي خود را مرتبا رعايت كنند. در طول مشاوره هاي دندان پزشك و يك متخصص معاينه توسط دندان پزشكي به طور كامل انجام مي شود، سپس خط لثه با جزئيات ارزيابي شده . در نهايت مشخص مي ‌شود كه دقيقا كدام نواحي از لثه ها و به چه اندازه و ميزان كانتورينگ و ليفت لثه براي فرد نياز مي باشد و چگونه مي ‌توان به بهترين شكل قرينه سازي و تقارن لثه و دندان‌ ها را امكان پذير كرد.

مزاياي ليفت لثه يا كانتورينگ

همانند ساير درمان هاي مرتبط با زيبايي، مزاياي ليفت لثه باعث زيبايي ظاهر لبخند و افزايش زيبايي در چهره خواهد شد و اعتماد به نفس را در افراد بالاتر خواهد برد. از ديگر مزاياي كانتورينگ ميتوان به ماندگاري و دائمي بودن آن، تقارن در لثه ها، بهبود ظاهر دندان و درمان برخي بيماري ها نام برد.


برچسب: دندان، دندانپزشكي، دندان پزشكي، كلينيك دندانپزشكي، كلينيك دندان پزشكي، كلينيك دندانپزشكي دكتر شيدا، كلينيك دندان پزشكي دكتر شيدا، ليفت لثه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۵۶:۵۶ توسط:shamim موضوع: نظرات (0)