معلومات عمومی معلومات عمومی .

معلومات عمومی

مراقبت های لازم برای بعد از کشیدن دندان ها

کشیدن دندان ها زمانی اتفاق میوفتد که قابلیت ترمیم و یا اصلاح و جایگزینی برای آن ها وجود ندارد یعنی در شرایطی که فرد دچار شکستگی و یا پوسیدگی دندان ها شود دندان پزشک قادر به پر کردن و یا روکش دندان می شود اما کشیدن دندان آخرین اقدامی است که دندان پزشک ها به سراغ آن می روند و در این صورت تنها روشی می باشد که یک دندان پزشک برای کاهش درد شما می تواند انجام دهد.

از دسته دلایلی که دندانپزشکان مجبور به کشیدن دندان ها می شوند عبارتند از: پوسیدگی دندان یا عفونت جدی، آسیب یا، جراحت به دندان ها، شلوغی دندان ‌ها، انواع بیماری های لثه و دندان پوسیده و سایر عوارض می باشد.

انواع روش های کشیدن دندان ها

- کشیدن معمولی

- کشیدن با جراحی

- لیزر

روش ها مراقبت و نگهداری از دهان و دندان پس از کشیدن دندان ها

چند دقیقه بعد از فرآیند کشیدن دندان ها ممکن است لثه ی شما دچار خونریزی شود. برای برخی از افراد که دارای لثه های حساسی می باشند، برای این دسته از افراد مسکن ها و دهانشویه ضد باکتری تجویز می شود. برخی از آنتی بیوتیک ‌ها نیز برای کاهش احتمال ابتلا به عفونت به افراد پیشنهاد می شوند. از مزیت های کشیدن دندان معمولا دیگر نیازی به مراجعه ی پزشک ندارید. اما اگر تحت فرآیند پیچیده ‌ای قرار گرفته ‌اید، ممکن است به شما یک تاریخ مراجعه بعدی داده شود. در طول این وقت ملاقات، دندانپزشک یا جرا‌تان روند بهبودی مناسب شما را بررسی خواهد کرد.


برچسب: دندان، دندانپزشکی، دندان پزشکی، کلینیک دندانپزشکی، کلینیک دندان پزشکی، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا، کلینیک دندانپزشکی دکتر شیدا، کشیدن دندان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۱:۱۴ توسط:shamim موضوع: نظرات (0)