معلومات عمومی معلومات عمومی .

معلومات عمومی

جذب کودکان برای مراجعه به دندان پزشکی

یکی از سخت ترین کار ها برای والدین، قانع کردن کودکان خود برای مراجعه به کلینیک های دندان پزشکی می باشد. به طبع بسیاری از کودکان نیز برای مراجعه به دندان پزشکی ترس داشته و مقاومت بالایی در برابر مراجعه دارند. از تمام این ترس ها و مشکلات نیز بگذریم، یکی دیگر از سخت ترین کار ها برای فراهم آوردن بهداشت دهان و دندان کودکان، مراجعه و چکاپ ماهانه ی دندان هایشان می باشد و برای آن نیز به کلینیک دندان پزشکی می باشد که دارای متخصصین کودک با شد تا این ترس را کمتر کند و کودک جذب انجام خدمات درمانی خود شود.

برای کودکان به چه دندان پزشکی لازم است مراجعه کنیم؟

بهتر است برای بهداشت دهان و دندان کودکان، به سراغ دندان پزشکانی برویم که در این امر ماهر هستند و به صورت تخصصی بر روی عملکرد دندان های شیری و دندان های دیگر کودکان در سنین پایین تسلط داشته باشند. دندان پزشکی کودکان نیاز به تخصص دارد و یک دندان پزشک کودک، جدا از علم تخصصی که دارد باید روانشناسی کودکان را به خوبی بداند و بتواند با کودک ارتباط کاملی برقرار کرده تا در نهایت کودکان و خردسالان بدون اذیت شدن و تحمل درد اضافی و استرس به معالجه و معاینه دندان های خود بپردازند.

کلینیک دندان پزشکی دکتر شدا

یکی از کلینیک های دندان پزشکی با دارا بودن چند دهه تجربه و تخصص و همچنین گرد هم آوردن بهترین دندان پزشکان برای ارائه ی انواع خدمات درمانی و زیبایی مربوط به دهان و دندان، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا می باشد که با دارا بودن دو شعبه تهران واقع در نیاوران، سه راه اقدسیه، اطلس مال، طبقه A5 ، واحد 713 و همچنین شعبه اسلامشهر واقع در باغ فیض، بین کوچه 2 و 4 ، پلاک 975 طبقه اول آماده ی ارائه ی تمامیه خدمات زیبایی و درمانی مربوط به دندان می باشد.

همچنین گفتنی است این کلینیک با دارا بودن دندان پزشکان متخصص کودک در امر ارائه خدمات مربوط به کودک نیز دارای تبحر می باشد.


برچسب: دندان، دندانپزشکی، دندان پزشکی، کلینیک دندان پزشکی، کلینیک دندانپزشکی، کلینیک دندانپزشکی دکتر شیدا، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا، کلینیک دندان پزشکی کودکان، کلینیک دندانپزشکی کودکان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۲:۵۷ توسط:shamim موضوع: نظرات (0)