معلومات عمومی معلومات عمومی .

معلومات عمومی

انواع مواد اولیه برای ساخت دارو های مختلف

معمولا برای ساخت و تولید انواع دارو های موجود در بازار کنونی، از مواد اولیه متعددی بهره برده می باشد که یمی از نرم ترین مواد آن تالک دارویی می باشد؛ همچنین این ماده یکی از پر کاربرد ترین پودر ها در صنعت داروسازی بوده و کاربرد های بسیاری دارا می باشد. ماده ی تالک دارویی به عنوان یک از پودر هایی مورد مصرف قرار می گیرد که رطوبت را به خوبی جذب و به باعث کاهش اصطحکاک می شود همچنین در صنعت لوازم آرایشی نیز می توان گفت سبب جل.گیری بسیار زیادی از خشکی پوست می گردد. این ماده به نام های دیگری مانند هیدرژی منیزیم سیلیکات  (Mg3H2 (SiO3) 4 پودر تالک، تالک آرایشی، تالک فرانسوی، تکساس تالک، تالک ورمونت، تالک ترمولیتی، تالک استاتیت، تالک فاقد ترمولیت، منیزیم تالک سیلیکات، تالک، گچ فرانسوی، سنگ صابون، استاتیت نیز شناخته می گردد.

کاربرد تالک دارویی در صنایع مختلف

استفاده و خرید تالک دارویی برای مصرف در انواع صنایع از جمله صنعت داروسازی، رنگ سازی، آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد مثلا این ماده در رنگ سازی در رنگ ها باعث گسترش رنگ و یکی از افزودنی های فلزی می باشد؛ همچنین در صنعت آرایشی و بهداشتی در محصولات مراقبتی پوست در صابون ها و انواع شوینده های صورت و همچنین بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت آوا شیمی صبا

شاید یکی از سخت ترین کار ها برای تولیدی صنعت هام نام برده شده خریداری مواد اولیه برای محصولات خود باشد که از کیفیت بالایی برخوردار باشند و از طرفی دارای اصالت باشند. مجموعه آوا شیمی صبا با چند دهه فعالیت در زمینه تولیدات مواد اولیه انواع مواد غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی می باشد. از مزیت های استفاده از خدمات آوا شیمی صبا، ضمانت اصالت کالا، ارسال نمونه برای خریداران و همچنین ضمانت کیفیت کالا می باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۴:۴۹ توسط:shamim موضوع: نظرات (0)