معلومات عمومی معلومات عمومی .

معلومات عمومی

انواع مواد، برای ترمیم دندان ها

با تمام رسیدگی ها و رعایت بهداشت دهان و دهان ها به علت های متعددی ممکن است دندان های افراد، دچار پوسیدگی شوند. برای درمان دندان های پوسیده و با توجه به نوع پوسیدگی آن ها، از روش های متنوع و مختلفی استفاده می شود که یک از متداول ترین و پرکاربرد ترین نوع آن، ترمیم دندان های پوسیده می باشند. در این روش دندان پزشک و متخصص برای رفع عفونت و از بین بردن بخش های پوسیده، آن ها را تراشیده و در نهایت قسمت های تخلیه شده رو با مواد مخصوصی پر خواهد کرد. در ادامه به انواع موادی که در خدمات درمانی ترمیم دندان مورد استفاده قرار می گیرند خواهیم پرداخت.

-         ترمیم دندان ها با ماده ی آمالگام

آمالگام که یکی از مواد ترمیم دندان ها می باشد به نوعی آلیاژ فلزی مخصوص و همچنین جزو یکی از قدیمی ترین مواد برای ترمیم دندان ها می باشید که امروزه نیز در دندان پزشکی ها مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از ماده آمالگام عمر ترمیم دندان ها را افزایش داده و نیاز ترمیم و مراجعه ی مجدد شما به دندان پزشک را کاهش می دهد اما متاسفانه استفاده از این ماده، ظاهری زیبایی برای دندان ها به وجود نمی آورد.

-         ترمیم دندان ها به کمک ماده ی کامپوزیت

کامپوزیت نیز نوعی ماده ترمیمی و با رنگی مشابه دندان ها می باشد که امروزه یکی از پر طرفدار ترین روش های ترمیم دندان می باشد چرا که این روش زیبایی دندان ها را دو چندان می کند، اما متاسفانه کامپوزیت دندان از هزینه و قیمت بالاتری به نسبت سایر روش ها برخوردار می باشد.

کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا

یکی از کلینیک های دندان پزشکی متبر، با دارا بودن دو شعبه در تهران واقع در نیاوران و اسلامشهر واقع در باغ فیض، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا می باشد؛ که در هر دو شعبه آماده ی ارائه ی انواع خدمات زیبایی و درمانی مربوط به دندان ها به مراجعین خود می باشد.


برچسب: دندان، دندان پزشکی، دندانپزشکی، کلینیک دندانپزشکی، کلینیک دندان پزشکی، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا، کلینیک دندانپزشکی دکتر شیدا، کامپوزیت، کامپوزیت دندان، کامپوزیت ونیر، ونیر، ونیر دندان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۴:۴۹ توسط:shamim موضوع: نظرات (0)